Portret Petre Birlea

Petre Tudor Barlea, 34 ani

psihoterapeut, digital marketer

Dintotdeauna am fost fascinat de comportamentul oamenilor, pentru ca am vrut sa inteleg cat mai bine cum functionam. Descoperind dezvoltarea personala, mi-am dat seama ca vom avea o relatie stransa tot restul vietii. Am studiat sociologia, NLP, marketingul digital si psihologia – pentru ca stiam ca acolo voi gasi teoria – insa practica mi-am asigurat-o din viata reala.

Dupa 3 licente universitare terminate in 4 facultati din 3 tari (RO, UK, FR), am condus 3 departamente de marketing digital in 3 industrii diferite, si am mai avut diverse activitati „on the side” (facilitator de team building, trainer de engleza pentru afaceri intr-o scoala de business etc.) Pe 0+ voi face coaching si voi conduce cateva programe pentru echilibru, productivitate, eficienta si soft skills.

M-am acreditat ca psihoterapeut in 2012, cand am inceput practica privata in la propriul cabinet, si am colaborat in paralel cu o clinica privata din Bucuresti. Timp de 5 ani, am avut bucuria si onoarea sa-i asist pe oameni in deblocarea diferitelor arii ale vietii lor si in cresterea personala.

Am scris pentru mai multe bloguri, am creat 4 comunitati online si un magazin online. Pe langa dezvoltarea personală, ma pasioneaza antreprenoriatul, dar si fotografia, hipnoza, muzica lautareasca și tehnologiile noi – mai ales blockchain si IoT (Internet of Things).

Setea de cunoastere mi-e dublata de un pragmatism extrem, care ma ajuta sa aplic ceea ce descopar. Peste ele vine dorinta de a da mai departe ce am descifrat, intr-o formula “actionabila” – adica usor de pus in practica.
Inainte sa vorbesc sau sa scriu ceva, ma ghidez dupa cele 3 filtre socratice ([1] E util? [2] E bun? [3] E adevărat?), motiv pentru care nu as promova niciodata un lucru in care sa nu cred cu toata fiinta mea.

  • Formare in Psihoterapie Ericksoniana si Hipnoza Clinica NLP Practitioner in cadrul Asociatiei Romane de NLP
  • Licentiat in Sociologie, Université de Provence Aix-Marseille I (Franța) si University of East Anglia, Norwich (Marea Britanie)
  • Membru al Asociatiei Romane de Hipnoza Clinica, Relaxare si Terapie
    Ericksoniana
  • Membru al Federatiei Romane de Psihoterapie
  • Experienta in psihologia clinica
  • Stagii de documentare, workshop-uri si formari complementare in terapie,
    psihologie clinica si dezvoltare personala
  • Public speaker, membru in clubul Toastmasters International
  • Online Marketing Manager @ Kiss FM
  • Online Marketing Manager @ IDA Design
  • Head of Digital Marketing @ The MiNE
  • Facilitator Team Building @ Ascendis
  • Psihoterapeut @ The Mind
  • Psihoterapeut @ Psynosis (propriul cabinet, inchis in ianuarie 2017)
  • Evoluția personală (growth mindset) – a trăi cu intenție și a avea o direcție pe care o urmezi cu perseverență;
  • Autenticitatea – în mod trist, e o calitate rară intr-o lume plină de fake, în care oamenii își arată mai degrabă masca decât fața;
  • Deschiderea (openness) – consider ca e important sa fim deschisi fata de diversitatea lumii si sa facem eforturi sa intelegem mai degraba decat sa ne grabim sa judecam;
  • Pragmatism & orientare pe soluție – pentru că teoria și filosofia sunt ok, dar doar când sunt aplicate. Mi-am propus să aplic minim 1 lucru din fiecare carte pe care o citesc;
  • Contribuție – pentru că fiecare are multe de oferit, și e egoist să te gândești exclusiv la tine.
  • Asertivitate – pentru că trăim într-o lume plină de pasivi, agresivi sau pasiv-agresivi — și puțini par să găsească drumul de mijloc. Asertivitatea e o competenta care te poate duce foarte departe in cariera.
  • Stima de sine – pentru că nu există arie a psihologiei umane care să nu fie legată de ea. Suntem fie timizi și reticenți să ne arătăm lumii, fie cu ego-uri umflate cu pompa și zero substanță, iar social media lărgește prăpastia asta pe zi ce trece.
  • Gândire critică – pentru că în era fake news și neuromarketing e cel mai bine să nu fii oaie. Conștientizând limitările minții noastre, putem lucra eficient cu ele si evolua în ciuda prezentei lor.
  • Productivitate & deep work – pentru că în era atenției fragmentate și multitasking-ului un angajat tipic are doar 1,5 ore productive / zi, iar unii oameni chiar au ambiția să fie mult mai eficienți de atât.
  • Psihologia marketingului – pentru că e aria mea de specialitate, și iubesc să împărtășesc ceea ce descopăr zi de zi despre ea.
  • Lifestyle design – pentru că mai bine-ți faci viața cu mâna ta decât să o lasi la voia întâmplării, nu?
  • Soft Skills – pentru ca indiferent ce cariera alegi, e de o importanta primordiala sa ti le
    dezvolti cat mai mult.